Wat verstaan wij onder een klacht.

Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die u tijdens het contact met BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars heeft ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit uw ervaring.

+ Lees verder

Hoe dient u een klacht bij ons in.

Vul onderstaand formulier in. Vul indien mogelijk uw klant- of contractnummer in zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn. Vervolgens ontvangt u een ontvangstbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Wij proberen uw klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we u een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn BMW Financial Services BV de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om uw klacht binnen maximaal vier weken op te lossen.

+ Lees verder

Heeft u nog vragen.

De BMW Klantenservice is bereikbaar via 070-41 47 510 (lokaal tarief). Op werkdagen geopend van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of vul ons contactformulier in.

+ Lees verder
Neem contact met ons op

Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Stuur uw klacht in dat geval naar:

BMW Financial Services BV
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN

Email: csc@bmw.nl

Heeft u een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet u wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt u op www.kifid.nl.

+ Lees verder