Wat verstaan wij onder een klacht.

Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die je tijdens het contact met BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars hebt ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit jouw ervaring.

+ Lees verder

Online een klacht indienen.

Online een klacht indienen is voor u de meest snelle manier. Voor het indienen van een klacht kun u ons online klachtenformulier invullen. Indien uw voorkeur uit gaat naar het indienen van een schriftelijke klacht, dan vindt u onderaan deze pagina meer informatie.

+ Lees verder
Vul het formulier in external-link-arrow-slim

Heb je nog vragen.

De BMW Klantenservice is bereikbaar via 070-41 47 510 (lokaal tarief). Op werkdagen geopend van 8.00 tot 19.00. Of vul ons contactformulier in.

+ Lees verder
Neem contact met ons op external-link-arrow-slim

Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Stuur je klacht in dat geval naar:

BMW Financial Services BV
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN

Email: csc@bmw.nl

Heb je een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kun je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet je wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt je op www.kifid.nl.

+ Lees verder
spinner