Klachtenprocedure.
De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel. De medewerkers van BMW Financial Services zullen er alles aan doen om je financiering of je leaseproduct volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat je een klacht hebt over BMW Financial Services of een van onze verbonden bemiddelaars, dan verzoeken wij je om deze via het onderstaande formulier in te dienen bij BMW Financial Services.
Wat verstaan wij onder een klacht.
Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die je tijdens het contact met BMW Financial Services of een van onze verbonden bemiddelaars hebt ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit jouw ervaring.
Online een klacht indienen.
Online een klacht indienen is voor jou de meest snelle manier. Voor het indienen van een klacht kun je ons online klachtenformulier invullen. Indien jouw voorkeur uit gaat naar het indienen van een schriftelijke klacht, dan vindt je onderaan deze pagina meer informatie.
Vul onderstaand formulier in. Vul indien mogelijk je klant- of contractnummer in zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn. Vervolgens ontvang je een ontvangstbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Wij proberen je klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen wij je een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn BMW Financial Services de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om je klacht binnen maximaal vier weken op te lossen.
Heb je nog vragen.
De BMW Klantenservice is bereikbaar via 070-41 47 510 (lokaal tarief). Op werkdagen geopend van 8.00 tot 19.00. Of vul ons contactformulier in.
Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Stuur je klacht in dat geval naar:
BMW Financial Services
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN
Email: csc@bmw.nl
Heb je een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kun je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet je wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt je op www.kifid.nl.